گارد های آیفون ۱۲ Incipio با قابلیت ضد جرم ‌می توانند تا حد ۱۲ فوت مقاومت در برابر افتادن را تحمل کن
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

همزمان با آغاز پیش سفارش آیفون های مدل  ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی، شرکت Incipio  گاردهای ویژهای را برای مدل های ارائه نموده است که می توانند تا حد زیادی آیفون را از ضربه های ناشی از افتادن تا حد ۱۲ فوت محافظت کند و همینطور پوشش محافظتی ویژه این گارد ها از باقیماندن جرم و میکروب در سطح جلوگیری نماید.

کاربران می‌توانند به محافظت بالای این گارد ها که تحت مدل Duo case  نام گذاری شده است اعتماد کنند. این گاردها دارای تکنولوژی دو لایه محافظتی بوده که به خوبی می توانند ضربات و صدمات ناشی از افتادن را تحمل کنند. علاوه بر این این گاردها از لحاظ شکل ظاهری بسیار خوش فرم بوده و حجم زیادی را به آیفون اضافه نمی کنند.

۱.۷  میلی متر ضخامت:  کیس های مدل  Duo  علاوه بر دوام و استقامت ویژه ای که دارند دارای ضخامت بسیار نازکی در حد یک ۱.۷ میلی متر می باشد. ضخامت بسیار کم لبه ها، ۵۰ درصد فاصله بیشتری را بین صفحه نمایش و لبه ها به وجود می آورد و این چیزی است که در گاردهای معمولی مشابه وجود ندارد. در قسمت پشتی نیز آن ها به خوبی می‌توانند مجموعه لنز ها و دوربین ها را از خطرات احتمالی مصون بدارند.

 محافظت در برابر جرم و باکتری:  با توجه به اهمیت حفظ بهداشت و موازین سلامتی در شرایط اخیر، کاربران بیشتر نگران با تماس با وسیله می باشند که می تواند هر بار آنها را با جرم و باکتری های مختلف آلوده کند. بسیاری از ما هر روز در تماس مستقیم با سطوح موجود در وسایل نقلیه عمومی و انتقال سریع جرم و میکروب به سطح گوشی های اطراف خود هستیم. اما گارد Incipio’s Duo  دارای ترکیب ضد باکتری می باشند که می تواند بهتر از پارچه شلوار یا دستمال جیب شما، باکتری‌ها را از وسیله  حذف نماید. این گاردها می توانند تا حد ۹۹% جرم و باکتری را از سطح گوشی همراه بدون هیچ گونه نگرانی از شستن و تمیز کردن وسیله پاک نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: